H εταιρεία KARATOLIOS , από την ίδρυσή της, έχει βασίσει όλη την πολιτική της ανάπτυξης της στην ποιότητα των λύσεων που προσφέρει και στην επαγγελματική αντιμετώπιση των πελατών της. Επίσης, έχει δημιουργήσει ένα άρτιο τμήμα τεχνικής εξυπηρέτησης, το οποίο λειτουργεί με μέγιστο χρόνο ανταπόκρισης τις 2 ώρες από την κλήση του πελάτη και μέγιστο χρόνο αποκατάστασης βλάβης ανάλογα με τις ανάγκες και το συμβόλαιο του Πελάτη.
Η υποστήριξη που παρέχει δεν περιορίζεται στην Αττική αλλά προσφέρεται σε πανελλαδική βάση μέσω των συνεργατών της.
Μελέτες
Η εταιρεία KARATOLIOS αναλαμβάνει την εκπόνηση μελετών για τη δημιουργία, ανάπτυξη, βελτιστοποίηση λύσεων - εφαρμογών στους τομείς του κλιματισμού και της θέρμανσης καθώς και στον τομέα των Ηλεκτρομηχανολογικών Υποδομών.
Ειδικότερα προσφέρει:
- Σύνταξη Μελέτης
- Ανάλυση και Σχεδίαση Εφαρμογών - Λύσεων
- Μεθοδολογία Υλοποίησης
Υλοποίηση
Η εταιρεία KARATOLIOS αναλαμβάνει την υλοποίηση έργων με το «κλειδί στο χέρι» ή την υλοποίηση υποέργων στους παρακάτω τομείς:
- Τομέας Ηλεκτρομηχανολογικών Υποδομών Κτιρίων
- Τομέας Τηλεπικοινωνιών Data Center
- Τομέας Πληροφορικής
- Τομέας Ασφάλειας και Επιτήρησης
- Τομέας Αυτοματισμών
Σε όλους τους ανωτέρω τομείς δραστηριότητας, η εταιρεία παρέχει τις παρακάτω υπηρεσίες:
- Αυτοψία Χώρων
- Φυσική εγκατάσταση του εξοπλισμού
- Έλεγχος και Εποπτεία εργασιών με τεχνικό ασφαλείας και επιβλέποντα μηχανικό
- Δοκιμές, μετρήσεις του υφιστάμενου εξοπλισμού
- Θέση σε λειτουργία του ενεργού εξοπλισμού
- Πιστοποίηση Καλής Λειτουργίας
- Διαδικασία παράδοσης και χρήσης του εξοπλισμού στον πελάτη
Υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης
Τα συνήθη στάδια υπηρεσιών, συνοψίζονται πιο κάτω:
- Καταγραφή αναγκών και στόχων του πελάτη
- Επιλογή του κατάλληλου μηχανισμού υποστήριξης του εξοπλισμού
- Παρουσίαση πρότασης της εταιρείας και διευκρινίσεις
- Σύνταξη χρονοδιαγράμματος υλοποίησης του έργου
- Εργασίες Αρχικής Εγκατάστασης
- Υπηρεσίες υποστήριξης κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης
- Υπηρεσίες υποστήριξης κατά τη διάρκεια της εγγύησης του εξοπλισμού
- Υπηρεσίες υποστήριξης για μετά τη λήξη της εγγύησης του εξοπλισμού
Για την προμήθεια και αρχική εγκατάσταση του εξοπλισμού, συντάσσεται ιδιωτικό Συμφωνητικό Προμήθειας και Εγκατάστασης και για τις μετέπειτα υπηρεσίες, υπογράφεται Συμβόλαιο Υποστήριξης, ανάλογα με την επιλογή του πελάτη, όπως:
- Ετήσιο Συμβόλαιο συντήρησης για εργασίες και ανταλλακτικά
- Ετήσιο Συμβόλαιο συντήρησης για εργασίες χωρίς ανταλλακτικά
- On call τεχνική υποστήριξη με μηνιαία χρέωση και απεριόριστο ή συγκεκριμένο αριθμό επεμβάσεων
- On call τεχνική υποστήριξη, μεμονωμένη.
Η εταιρεία διαθέτει Help Desk για τη λήψη της αναφοράς κάθε προβλήματος, μέσω τηλεφώνου, fax ή e-mail. Κάθε αναφορά προβλήματος καταγράφεται και ακολουθείται μια προδιαγεγραμμένη διαδικασία, μέχρι της πλήρους λύσεως του τεχνικού θέματος. Το πρόβλημα, αμέσως μετά την καταγραφή του διοχετεύεται στον αρμόδιο εσωτερικό τεχνικό της εταιρείας ή διοχετεύεται στα συνεργεία περιοχών υποστήριξης της εταιρείας (ή τους συνεργάτες της ανά την Ελλάδα) οι οποίοι επισκέπτονται στο συντομότερο δυνατό διάστημα τον πελάτη.